Poslovna komunikacija je zelo pomembna

Nekaj časa nazaj sem se znašel v situaciji, ki me je prisilila k temu, da sem se nekoliko zamislil nad tem, kako komuniciram, še posebej v poslovnem okolju. Bil sem že nekaj časa zaposlen v podjetju, kjer smo se ukvarjali z dobavo tehnične opreme. Delo sem dobro poznal, ter imel vso potrebno znanje, vendar pa se je vse ni odvijalo tako, kot sem si želel. Opazil sem namreč, da je poleg vsega tega znanja, zelo pomembna tudi poslovna komunikacija. Če v podjetju ni dobre komunikacije, delo ne mora potekati tako tekoče, kot je to potrebno.

Poslovna komunikacija je zelo pomembna

Zato pa sem se odločil, da poskušam ta moj problem vzeti kar se da resno. Našel pa sem zelo zanimive delavnice, ki temeljijo na poslovni komunikaciji. Priznam pa, da sem si sprva mislil, da to ne bo preveč uporabno, saj bodo govorili le o kakšnih osnovah. Kljub temu pa sem se nato odpravil na to, kjer pa priznam, da mi je še kako pomagalo, da se je moja poslovna komunikacija konkretno izboljšala. 

Tam sem namreč spoznal vse tiste ključne reči, kot so jasni govor, poslušanje, pomen tona, govorice telesa in pa postavljanja vseh tistih ključnih vprašanj, zaradi katerih lahko komunikacija poteka kar se da učinkovito. Največji preobrat pa se je zgodil, ko sem vso to znanje začel uporabljati v praksi. Naenkrat sem dobil občutek, da me ljudje zares poslušajo. Zaradi tega pa je delo lahko potekalo veliko bolj “gladko”, saj je bila poslovna komunikacija na mestu. Zato pa tudi ni prišlo nikoli do kakšnih nesporazumov. Glede na to, da pa se ukvarjamo z dobavo, pa je lahko slaba komunikacija zelo škodljiva. Kakšne kose se lahko v takih primerih kupi večkrat, ali pa se sploh ne dobavi. Zaradi tega pa pride do kakšnih zamud, ali pa do izgube denarja, zaradi nepotrebnih nakupov. Zato pa sem zelo vesel, da sem lahko izboljšal ta predel mojih sposobnosti, ki jih potrebujem za svoje delo.